Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános szerződési feltételek

1. Üzemeltető adatai

  • Név: Csikiné Lipsiczki Andrea, egyéni vállalkozó

  • Székhely: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. fszt.

  • Adószám: 909029-1-41

  • Email: virtualhilfe@gmail.com

  • Weboldal: www.ylda.hu

  • Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek: 14:00–16:00 (+36 20 314 67 negyvennégy)

  • Postacím: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. fszt.

2. Alapfogalmak

  • Vásárló/Fogyasztó: Aki a www.ylda.hu oldalon rendelést ad le.

  • Szolgáltató/Eladó: Az üzemeltető, aki a jelen ÁSZF szerint teljesíti a megrendeléseket.

  • Webshop: A www.ylda.hu internetes áruház.

3. Megvásárolható termékek

A webáruházban kizárólag fizikai termékek vásárolhatók, elsősorban elektromos autók töltéséhez szükséges töltők és tartozékok (pl. kábelek). Letölthető digitális termékeket nem forgalmazunk.

4. Vásárlás menete

  • A rendelés leadható regisztrációval vagy vendégként.

  • A rendelésről automatikus visszaigazoló emailt küldünk.

  • A rendelés feldolgozása manuálisan történik.

  • A szerződés akkor jön létre, amikor a rendelés visszaigazolásra kerül.

5. Fizetési módok

  • Bankkártyás fizetés

  • Előre utalás

  • Utánvét (kiszállításkor fizetés)

6. Szállítás

  • Szállítás kizárólag Magyarország területén belül történik.

  • A termékek futárszolgálattal kerülnek kiszállításra.

  • A szállítási díj minden esetben a termék adatlapján külön feltüntetésre kerül.

  • Várható szállítási idő: 3–5 munkanap.

7. Elállási jog

A vásárlót – amennyiben fogyasztónak minősül – a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján 14 napon belüli indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
A vásárló köteles az elállási szándékát emailben jelezni a virtualhilfe@gmail.com címen.
A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.

Elállási jog nem gyakorolható:

  • ha a termék nem rendeltetésszerű használatából eredően sérült vagy hiányos,

  • ha a terméket személyre szabottan készítettük el.

8. Szavatosság és jótállás (garancia)

8.1 Kellékszavatosság

A vásárló a termék hibája esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A vásárló kérheti:

  • a termék kijavítását vagy kicserélését,

  • ha ezek nem lehetségesek, akkor árleszállítást,

  • vagy elállhat a szerződéstől (visszakapja a vételárat).

A kellékszavatosság 2 évig él természetes személy vásárló esetén, amennyiben fogyasztónak minősül.

A vásárló a hiba felfedezése után köteles azt haladéktalanul, de legkésőbb 2 hónapon belül jelezni.

8.2 Termékszavatosság

Fogyasztóként kérheted, hogy a hibás termék kijavítását vagy kicserélését a gyártó végezze el. A termékszavatosság szintén 2 évig érvényes.

Ez az igény akkor érvényesíthető, ha a hiba már az átadáskor is fennállt.

8.3 Kötelező jótállás (garancia)

A kötelező jótállás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az alábbi értékhatároknál alkalmazandó tartós fogyasztási cikkekre, amennyiben az adott termékkategória szerepel a rendelet mellékletében (pl. töltők):

  • 10.000 – 100.000 Ft között: 1 év kötelező jótállás

  • 100.001 – 250.000 Ft között: 2 év kötelező jótállás

  • 250.001 Ft felett: 3 év kötelező jótállás

A jótállási idő a termék átvételének napjától kezdődik. A jótállási igényt csak számlával vagy nyugtával lehet érvényesíteni.

A garanciális javítás ideje meghosszabbítja a jótállási időt.

A vásárló jótállási igénye érvényesítése esetén – elsődlegesen – a termék javítását vagy cseréjét kérheti.


9. Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a vásárló úgy érzi, hogy a webáruház nem megfelelően kezelte panaszát vagy nem teljesítette jogszerűen kötelezettségeit, az alábbi jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésére:

9.1 Kapcsolatfelvétel az Üzemeltetővel

9.2 Fogyasztóvédelmi panasz

A lakóhely szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi osztályánál lehet panaszt tenni.

9.3 Békéltető Testület

Amennyiben a panasz közvetlenül nem rendezhető, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi békéltető testülethez fordulhat.

A vállalkozás együttműködik a békéltető testületi eljárásban.

A Békéltető Testületek elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület

9.4 Online vitarendezés

Ha a vásárlás online történt, az Európai Unió online vitarendezési platformján is kezdeményezhető eljárás: ec.europa.eu/odr

10. Egyéb rendelkezések

A jelen tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekben a GDPR és a vonatkozó magyar jogszabályok az irányadók. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az adatvédelmi tájékoztatót egyoldalúan módosítsa. Az esetleges módosítások a weboldalon való közzététellel lépnek hatályba.